Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, augusti 20, 2008

Från sur till myskväll.

Idag har varit en helt vanlig: Göra vettiga saker dag.. Jag har plockat, donat och städat större delen av dagen. Men även latat mig lite med spel på Blip, som vanligt. Det kan vara lite farligt för mig att sätta mig här vid datorn och spela, då jag har en förmåga att fastna lite längre än vad jag tänkt mig.
Nu är jag hungrig och märker att de mesta går fel när man är i det tillståndet. Har som vanligt glömt bort att äta ida, vilket jag märker på att jag blir väldigt sur, då är det dags att äta.
Så jag åkte till Lidel och handlade lite mat, men på vägen dit var jag så irriterad att jag kände för att nita någon oskyldig stackare som var lite för mycket i vägen, något jag inte ens skulle lagt märke till om jag hade haft mat i kistan. Givetvis hölljag mig i skinnet och lät det förbli tankar.

Nu har jag fått i mig lite mat och känner mig redan gladare. Hade tänkt att ha en myskväll idag, men vet inte riktigt på vilket sätt jag ska mysa ikväll. Jag vill läsa bok, spela på blip och kolla på film samtidigt som jag behöver bada och kanske göra en fråga i stegen. Klockan tickar i väg och inte ens jag har så bra motorik att jag klarar av att göra dessa saker på samma gång, så jag måste tyvärr välja. Jag avskyr o välja *Buhää* För 9 ggr av 10 väljer jag spela på blip, för att jag är spelOman. Varje gång tänker jag: De här gånge ska jag inte sitta vid datorn så länge.. För att sedan se att det är läggdags *hihi* Det slår aldrig fe, jag lär mig aldrig, verkar det som.
Jag vet precis vad jag ska önska mig i julklapp... Lite självdisciplin. Vad sägs om de då?

Inga kommentarer: