Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

onsdag, augusti 27, 2008

Modell för en dag

Shit vad jag har levt över min ekonomi idag, det kostar att ligga på topp säger dom som vet..
Började dagen med en bra frukost och steg arbete, riktigt chill, fram tills jag fick ett samtal av en vän jag skulle möta upp. Det var bara att kasta på mig kläderna och ta vagnen till Angered, illa kvickt. Vi skulle dit och skriva kontrakt på den nya möteslokalen, som var jätte mysig. Ser fram emot att ha möten där, att vara delaktig från början, det känns fint och bra.





Där efter gjorde jag något dumt... Gick in i en klädaffär och shoppade, ihh, men jag får skylla på att jag behövde en varm stickad tröjja, som är lång. Den var väldigt snygg, dyr och bekväm att ha på sig (Klias inte).





Fick stressa ner på stan för att hinna till mina vänner jag skulle modella med. Vi hade kommit överens om att hålla en lagom budjet och stötta varandra när det gällde att köpa bilder efteråt. Det glömdes ganska snabbt när man väl fick kolla på dom och bestämma vilka man var nöjd med. Så det blev tillslut att jag valde 11 bilder av 60 och kände mig väldigt ruinerad, 1700kr (Kaos!)! Ja ja men man får väll tänka att det är en fin investering för sig själv, då man inte gör det varje dag. Vi fick ju trots allt sminkning, hårstyling och en väldigt trevlig vistelse gratis.
Jag blev riktigt nöjd med bilderna i alla fall, fatta att man kan bli sådär snygg, med olika knep!
Så nu har jag och tjejerna prata om att ha myskväll hemma hos någon o knäppa sjysta bilder med knepen vi lärt oss (Blir nog inte lika proffsigt) Vi blev så vackra allihopa!





Gick på möte, men hade sån kraftig huvudverk att det mer var en plåga att stanna kvar. Känner mig stolt att jag lyssnade till min känsla och drog hem istället (Har varit den som stannat längst varje kväll, men behövt komma hem) Så idag är jag nöjd med min kvälls-egen-tid så jag kan reflektera över dagen.



Dagen har helt enkelt varit lite annorlunda och mycket rolig om man bortser från att jag är chockad av priset jag betalt för bilder på mig själv. Tycker jag borde få betalt istället *Hihi*



Tänker på k-exet fortfarande, det är jobbigt att det är såhär, han är en underbar kille. Jag blir nästan lite arg på mig själv att jag inte är kapabel att hantera en relation, för jag ville ju vara med k-exet, men han kunde inte heller riktigt. Vi har nog lärt oss något av det här kanske?
Någon sa till mig: Om Gud vill att det ska vara ni kommer det att bli ni, men kanske inte just nu.
Vad tror du om det k-exet? Det är inte lätt att vara: En liten vilsen Knisse på en enslig stig..
Om exakt en vecka åker jag till Gotland ska bli riktigt skoj!



Snygg va!?

Inga kommentarer: