Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, augusti 17, 2008

Ute i sista minuten som vanligt.

Snart börjar Kultiration (18:00-19:00) o Atmosphere (20:00-21:00) uppträda på Kungstorget och jag är ute i sista minuten som vanligt.. Undrar när jag ska lära mig att planera och förvalta tiden bättre? Förhoppningsvis snart.. Troligtvis aldrig..
Nu strular min blogg igen, genom att inte uppdatera datum och tid automatiskt. Sånt gör mig frustrerad, allra helst när jag inte förstår hur jag ska fixa det, känner mig handikappad.. Har inte tid o fixa det nu i alla fall.. Komprecis ut ur duschen, skulle bara sätta mig framför datorn och torka lite så jag kan ta på mig kläder. Två flugor i en smäll, thats me, vanligtvis slutar det med att jag fastnar vid dumburken och inte har någon tid över till resten. Så nu måste jag springa och göra en sista minuten make up om jag ska hinna i skaplig tid... Hör av mig om uppdatering hur kvällen slutade... Känner mig så laddad!! Kram

Inga kommentarer: