Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, augusti 18, 2008

Atmosphere live igår.

Gårdagens happening Atmosphere var helt underbart att se. Har aldrig sett honom live tidigare och detta var som sagt en speciell upplevelse för mig. Det var sjyst ös i publiken och massa andra hade kommit för att se Slug (Hans smeknamn) uppträda. Hade magkatarr och var lite sliten, men kunde vara med hela konserten utan problem. Händer upp i luften o gunga i takt till musiken och skrika ut några välkända rader. Efter konserten stod Slug och Brother Ali (En annan rappare) och signerade prylar, självklart var jag tvungen att ta chansen att få en autograf. Tyvärr tillhör jag changerna: Blyg groupie.. Och vågade inte annat än att sträcka fram en bok och le obekvämt, medan jag ewgentligen bara ville be om ett foto och en kram. Stod o velade ett bra tag tills mina vänner tröttnade på att stå kvar och vakterna ville stänga av området, så vi var tvungen att gå. Jag var nöjd med konsert och autograf, men en liten besvikelse för att jag var så fel. Det gick över snabbt, när vi gick vidare och lyssnade på indian panflöjts musik en stund.
Smärtan i magen bröt ut och blev ohanterlig, så jag var tvungen att åka hem och ta ett varmt bada. Hela helgen har jag umgåtts med massa människor, vilket har varit jätte sjyst, men efter tre dagars happenings var jag helt utmattad och känner att jag saknar min egentid väldigt mycket, åter igen: Balans.... Mycket viktigt i min tillvaro, men dock så svårt att eftersträva..
Fick låna pojkvännens kamera och kunde ta några tyvärr suddiga bilder på Atmosphere..

Inga kommentarer: