Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, september 19, 2008

Lycklig

God morgon!
Idag vaknade jag upp med en helt fantastisk känsla inombords som jag vill dela med mig av.
Vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, men jag tror det kallas något i stil med glädje, lycka, kärlek, harmoni? Något positivt helt enkelt, mina fjärilar i magen bor kvar än...

Jag tycker om mitt underbara k-ex jätte mycket och blir mindre o mindre rädd att uttrycka det. Tidigare har jag nog tänkt att det kommer ge otur om jag säger vad jag känner högt, men nu bryr ja mig inte längre. Jag mår ofärskämt bra och är väldigt tacksam för det.

Snart ska jag börja städa lägenheten, för på söndag ska den visas upp för paret som kanske vill byta med mig. Så det gäller att anstränga sig, så den här kartongen ser inbjudande ut. K-exet har sagt att han ska hjälpa till och det är jätte gulligt av honom.
Gud vad jag hoppas att det blir ett byte, jag bryr mig inte hur deras lägenhet ser ut, för den går alltid att fixa. Hoppas dom tänker lika. Jag tror att ingen vill bo i den här lägenheten för att jag inte trivs, men det är ju för att det finns en historia för mig här, en historia jag vill göra ett avslut från. Börja ett nytt liv helt enkelt. Jag har sen jag flyttade till Göteborg för över 2 år sedan inte haft en egen lägenhet utan delat med någon annan. Nu vill jag väldigt gärna ha mitt eget, som jag kan bygga på och rota mig i med min kära Shanti, självklart får k-exet också komma dit när han vill. Dags att ta tag i saker o ting nu!

Bye bye!

1 kommentar:

Caroline sa...

Bra där... En sådan känsla ska du ha i kroppen varje dag!

Puss, puss!