Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, september 19, 2008

Speedad (av kaffe)

Nu är det kväll och mörkret ligger som ett täcke över himlen.
Här sitter jag och skriver på min el-bloggo. Tänker på hur dagen har varit och finner ett ord som passar bra: Speedad...
Jag tillsammans med k-exet har städat min lägenhet större delen av dagen, för att klara av det krävdes någon kopp kaffe och lite techno musik. Har verkligen ansträngt mig för att det ska bli fint. Så nu när jag sitter här i mitt rena vardagsrum kan jag till och med säga att jag trivs bra i den här lägenheten. MEN vill dock flytta ändå.. Så snälla alla som läser det här - Håll tummarna att bytet går igenom - I need it!

Var och hälsade på ett AA möte nu i kväll och supportade en vän som tog 1 år.. Det var ett riktigt sjyst möte, jag skulle kunna besöka igen, även om jag är en trogen NA talliban..
Efter mötet åkte jag och k-exet raka vägen hem till mig för att utföra mission x och ha en fin kväll tillsammans, jätte mysigt o trevligt har vi haft, k-exet snarkar i soffan just nu..

Jag kan tyvärr inte somna för jag har tvätt tid kl 01:00-04:00 - riktiga lyxtider.
Pratade med min syster idag... Känns roligt för hon har sagt att hon kommer till Göteborg när jag tar 1år i November.. Kanske kommer även 2 andra vänner med, det känns väldigt roligt o fint. Fast man får aldrig glömma: BARA FÖR IDAG....
Man kan aldrig vara säker, men jag ska göra mitt bästa.
Känner mig tacksam, är fortfarande rökfri sen jag tog återfall på nikotin.. Men eftersom k-exet röker blir jag sugen väldigt ofta, tur att han inte ger mig. Jag vill fortsätta vara rökfri.

Vad mer har jag att säga... Än att livet leker!
Jag mår förbannat bra... *Tjoho* För det!

Love is in the air

Inga kommentarer: