Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, oktober 17, 2008

Skapligt nervöst...

Men efter att jag rättat dagens prov visade detta resultat vara mitt bästa hittils vilket så här i efterhand känns bra, med tanke på att jag slarvade lite idag, hade det också kunnat bli bättre. Jag kanske inte når mina drömmar så snabbt som jag hade hoppats på, för att jag ställt orimligt höga krav, men med en liten omväg tvivlar jag inte på att jag kommer ända fram i mål.

Har lite bråttom nu i kväll, ska på möte men har beslutsångest vilket möte det blir, nå ja, lyxproblem kallas det visst.. Sen blir det hem till k-exet för i morgon bitti åker vi till Skara på DSK *Distrikts Service Konferens* det är första gången jag åker dit och representerar Angeredsgruppen som GSR *Grupp Service Representant*, känns jätte roligt, jag brinner verkligen för det här med service i programmet, ge tillbaka det jag har fått som tack liksom.

Jag mår strålande för övrigt..


Puss och kram

1 kommentar:

vagava.blogg.se sa...

Jag är övertygad om att så länge vi följer denna vägen är ingenting omöjligt... det sker mirakel hela tiden... ett av dem är att våra drömmar går i uppfyllelse *L*... det bara är så... kanske inte alltid så som vi har bestämt... men så länge vi gör vårt bästa behöver vi inte vara oroliga... möjligtvis lite försiktiga med VAD vi önskar oss... för våra önskningar blir allt som oftast förverkligade... du behöver inte vara orolig... bara göra ditt bästa *L*.
(((kram)))
peter