Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, oktober 17, 2008

Har plockat upp...

Träningen till högskoleprovet igen...
Efter att ha skippat min träning förra veckan på grund av minskad motivation bestämde jag mig denna vecka att fånga upp disciplinen, ta mig själv i kragen och göra det där träningsprovet jag hittils gjort varje vecka. Det som skrämmer mig är hur mycket resultatet hittils har påveckat min självkänsla, vilket var en stor anledning till att jag inte skrev det förra fredagen, jag kände mig så dålig gången innan. Nu har jag EN DEL *Engelska läsförståelse -hjälp-* kvar av provet sen ska jag rätta resultatet...
Känner mig nervös, men har sänkt kraven på mig själv och framförallt fått pränta in att jag är bra som person oavsett vad resultatet blir. Ska bli spännande o se hur mitt jobb med självkänslan jag gjort de senaste 2 veckorna påverkar min känsla av resultatet idag - Återkommer om det...

Oh my God blev det här inlägget snurrigt för fler än mig?

Inga kommentarer: