Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, november 18, 2008

Känslor

Det enda jag vill säga är att känslor är fucked up, kanske var det bäst att det blev så här?
Ingen mår bra av velighet i längden - Varken den som blir velad eller den som velar.
Hade behövt en vaken tjejkompis att ventilera med, tyvärr tror jag de flesta sover nu.
Det är en dag i morgon också, en stor del av mig känner - Håll det för dig själv, när skammen växer i mitt inre, jag tar på mig stor skuld. Samtidigt som jag stänger av, låter det vara.
Får väll känna på det här nu och våga stanna kvar i den känslan.

1 kommentar:

Anonym sa...

varför har du skuldkänslor?? kram virre