Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, november 04, 2008

Nedräkningen börjar:
10 Dagar!

Precis! 10 dagar...
Jag har tjatat om de här länge nu, men nu börjar det närma sig på riktigt. Än så länge känns det som jag längtar, men är ändå lite rädd också... Rädd för vad människor kommer säga om mig och om jag kommer kunna ta till mig det. Men som sagt, det har hänt grejjor, verkligen. Även om jag inte riktigt kommer i håg hur jag var för 1 år sen.

Mitt håret är svart nu, det blev helt okej, men känns lite ovant bara.
Har inte sån farlig träningsverk från Thaiboxningen heller... Men det är lite kompliserat att lyfta armarna ovanför huvudet, eller när jag ska klia mig på ryggen, då känner jag mig som en pensionär. Det är dom där "mitzarnas" fel, dom är tunga att bära. Nu hoppas jag ju så klart att dom blir lättare med tiden, och att jag ger mig själv den tiden. Det är en kamp mellan gamla tankar och nya tankar - Men självklart vinner dom nya tankarna - Jag tänker INTE ge upp!

Snart ska jag åka till Virre och hänga lite, känns bra att vi börjat umgås oftare, hon är en jätte go vän till mig som precis blivit mamma, hennes lilla pojke är så söööt. Sen i kväll blir det meditation. Kul jag ser fram emot det jätte mycket, missade det förra veckan och det märks att jag varit utan det. Meditationen hjälper mig att behålla lugnet och lär mig lyssna och vara mer fokuserad.

Måste slita mig nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart tar du året?
Skulle gärna vilja va där =)
Kram Monika!

Knisse sa...

Tar den på Johanneskyrkan fredagen den 14 November.. Men jag kommer skicka till alla på facebook någon dag innan.. kram