Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, november 03, 2008

Vad har hänt med mig!?

Seriöst! Måste tillägga en grej....
Om någon skulle säga till mig när jag flyttade till Göteborg för ca 2 år sen:
Hörru Knisse! Om 1 år kommer du sluta dricka alkohol, sluta knarka och även sluta använda nikotin. Du kommer bry dig om dig själv på alla plan i ditt liv, tänka på hur du sköter din kropp och träna Thaiboxning...

Så skulle mitt svar ha blivit: No Shit! Driver du med mig eller!?

Men det är precis det som har hänt och jag måste säga att jag är riktigt förvånad över min motivation att bli hälsosam. Förr kunde jag skratta åt sådana typer, tänka: Vilka tråkbollar, viktig pettrar! Men vadå! Det handlar om att ge kärlek till sig själv och sin kropp - Är den inte värd det kanske? Tänker annorlunda idag och är tacksam för det..

Imorgon börjar nedräkningen:
10 dagar kvar tills jag har 1 år!
* helt otroligt*

Måste sova nu - Är jätte trötter!
*God natt kram*

2 kommentarer:

vagava.blogg.se sa...

Det är häftigt att läsa om att du behandlar dig själv som den vackra och värdefulla människa du är.
(((kram)))
peter

Anonym sa...

kan du inte hjälpa mig så att jag oxå kan bli motiverad att ta etu me mig å kroppen... önskar att jag kunde tänka som du!! de är bra gjort.. själv faller jag dit hela tiden va gäller godis suck å suck.... kram virre!!!