Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, december 23, 2008

Känner ingen lust för..

Jag säger bara blä! Blä för Julen och blä för all jävla Julstress...
Just nu har jag bara lust att skippa allt och dra täcket över huvudet.
Det är väll ångesten inför allt de där som behöver fixas men tiden eller energin finns inte. Förhoppningsvis blir det jätte bra i morgon ändå. Ska snart i väg på ett möte och kolla efter en GP, för att se om det är någon bild på mig i tidningen...
Nu ska jag stressa Iraniern här, vi får skjuts om 10 min och han kom precis ur duschen, tur att han inte ska fixa håret och sminka sig.

Inga kommentarer: