Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, december 26, 2008

Kul i Jul!

Årets Jul har varit kanon, har haft fullt upp och inte hunnit eller orkat skriva något under de senaste dagarna. Firade Julen tillsammans med mina fina vänner och vi hade det jätte trevligt med massor av god mat... Jag gjorde för första gången Janssons Frestelse, den blev väldigt uppskattad.

Nu har jag, gänget och Shanti-bäbisen belägrat Iranierns lägenhet i två dagar.
I kväll vankas det överaskningsfest för k-exet, han fyller 31 och en annan killkompis som tar 1år idag. Mer bilder o grejs om det kommer fram över. Jag och tjejerna har gjort det fint här, Shanti busar omkring... Nu väntar vi med spänning och förväntan på födelsedagsbarnen. Bara allt går vägen...



Bild från GP, slog in julklappar till hemlösa.


Min jul tillsammans med mina fina vänner

2 kommentarer:

vagava.blogg.se sa...

Krama alla dina jättefina vänner från mig... blir såååå glad när jag ser dina bilder *L*... du är bäst...

(((kram)))
peter

Knisse sa...

Tack vännen! Du är också grym! KÄRLEK