Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, december 23, 2008

Kärleksfull dag, med inslag av kaos.

Skriver några rader om igår.
En fin dag i kärleken och gemenskapens tecken. Var på Johanneskyrkan och volontärarbetade, slog in massa julklappar till barn och familjer som inte har möjlighet att köpa massa grejer till sina familjer. Det är så fint, privatpersoner och företag har skänkt julklappar till kyrkan, under granen ligger det över 1000 st paket och 100 av dom har jag varit med att packa in. Tidningen kom och fotograferade igår, så jag är med i GP idag, tillsammans med världens grymmaste kvinna, min sponsor, som också hjälpte till att slå in.

Sen hjälpte jag Iraniern att köpa julgran och lite andra grejer till julafton. Ser fram emot julen mycket, men en person som jag verkligen inte tål ska vara med också och det känns mindre roligt. Men jag får göra mitt bästa och blir det otrevligt kan jag alltid gå där i från.

Vi hade en avskeds middag för en tjejkompis som drar till Chile på julafton, jag styrde upp bokningen på en Indisk restaurang för 15 Pers Snacka kontroll kaos i mitt huvud, när jag tar på mig såna grejer och det ledde till en del missöden. Men när vi väl var där så blev att så trevligt och maten var bland det godaste jag ätit på väldigt länge. Helt fantastiskt! Maharani, på Första långgatan, dit går jag mer än gärna igen.

Inga kommentarer: