Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, december 21, 2008

Nu är jag snart övermaxad!

Nu har jag varit ute och flängt på stan i väldigt många dagar, börjar kännas i mitt mentala sinnestillstånd. Jag har så svårt med balans, antingen för mycket eller för lite för det mesta. Men det har känts nödvändigt nu, för av mina tjejkompisar åker till Chile snart och blir borta ett tag och jag har velat passa på att umgås med henne innan. Får bli lugnt sen, tur att man som dampbarn alltid har en extra växel att lägga in, så man kan hantera fullt ös. Har fan kört mina heldagar ute, i en vecka nu, snart får jag chilla ner.. Ehm.. I morgon kanske? Eller föresten, nästa år blir nog bättre.. *hihi*

Fan, jag är typ självcentrerad hela tiden nu, inte på ett ohanterligt sätt, men på ett lite små jobbigt sätt. Jag är väldigt flamsig och fnittrig av mig, väldigt oskyldigt, men det blir lite drygt i längden. Lite svårt o ta saker på allvar just nu. Jag är ändå väldigt medveten vad det är jag går igenom och varför jag gör det, ska bli skönt att komma till terapeuten i morgon och prata om det. Jag pratar om saker o ting med mina vänner och har tillit till att det blir bättre, även om jag i mitt inre känner just nu att det inte kommer bli bättre, så säger förnuftet att det visst kommer bli det.

Nu ska jag ha en kvalitetskväll med mig själv, har hyrt den där filmen som heter Enchanted, det är väll ungefär den typen av film jag bemästrar i kväll, lättsam och lite fantasi, motsatsen till livet. *hihi* Fast livet känns lätt fast det är lite svårt just nu. Med andra ord jag tycker om livet, på livets villkor, eller rättare sagt igen, jag älskar livet på livets villkor! Varje dag en ny möjlighet, väljer hellre att se det så.

Farväl mina vänner! Nu flyr jag in i sagornas värld för i kväll!
*kram*

Inga kommentarer: