Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, december 28, 2008

Magkatarr

Inte ens i dessa fina Juletider har jag lyckats undankomma den där magkatarren!
Redan på förmiddagen kom den smygande och nu på kvällskvisten gör det väldigt ont, känner mig så maktlös, nästan lite irriterad. Men vad hjälper det, inte gör det mindre ont för de.

Var i alla fall på en sjyst After-Jul Häng hos en tjejkompis jag nyligen börjat lära känna lite mer, det var riktigt trevligt. Alla hade med sig en varsin Julklapp (Något hemmagjort eller begagnat) och något att äta, gillade verkligen den lättsamma idèn. Vi var ca 10 tjejer i en liten etta, men det gick förvånadsvärt bra. Jag är imponerad över hur jag ändå kan sitta där med så många tjejer samtidigt, magkatarr och ändå känna mig som en del av helheten. Jag är inte van vid att umgås med tjejer, framförallt inte såna som jag inte känner så bra, det kan göra att jag känner mig lite försiktig och otrygg. Men jag tränar på det och gör framsteg, för egentligen vill jag ju ha massor av fina tjejkompisar att leka med, självklart killkompisar också, men det har alltid varit lättare på den fronten tidigare.

Hur som helst....
Nu är jag hemma hos Iraniern, k-exet är också här, här är det riktigt lugnt i kväll/natt. Vilka rövardagar man har haft, inte konstigt att magen tar stryk egentligen, om man tänker efter.
Ska försöka lägga mig och somna nu, insåg precis att klockan är 00:55, jag har verkligen vänt på mina dygn, det är inte bra. Ajje ont jag har ooooont!

Godnatt mina friends!
*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

magkatar tar inte jul lov hehe:) kram vda