Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, december 29, 2008

I kväll SKA jag skriva i mitt 4:e steg!

Just nu känns det som att det är väldigt mycket saker att göra för mig... Egentligen är det inte mycket, men det känns mycket eftersom dagarna flyger fram och jag har ändå massor kvar att göra. I kväll kom mina efterlängtade pengar, så i morgon drar jag till Backaplan och kollar på lite kläder till nyår. Ska till tandläkaren tidigt i morgon bitti också, så jag lär hoppa i säng snart.

Idag har jag varit på lunchmöte och sedan hjälpt k-exet att shoppa lite kläder, eftersom jag är expert på sånt. Han har svårt att veta vad han gillar och behöver smakråd. Vi hittade grymt snygga kläder till honom och billigt också dessutom. Han blev glad och jag tycker det är roligt när jag kan göra människor jag gillar glad. Vi käkade på en Malaysia restaurang, med riktigt god mat och bra service, dit går jag garanterat fler gånger.

Sen drog jag på träningen, har inte tränat på en vecka nu, så jag hade ingen lust att gå dit egentligen. Men så här i efterhand känns det bra att jag gick dit ändå.. För det var precis vad jag behövde, mår finemang nu. Idag fick vi prova på att köra riktigt med full utrustning, det var roligt, längtar tills jag kommer köpa mina egna grejer. Men jag kan villigt erkänna att jag flippade några gånger idag på träningen, har lite svårt med mina känslor, blir väldigt lätt irriterad. Som tur är går det frammåt, jag stannar kvar istället för att bli sne och be folk fara och flyga, för att det inte går som jag vill *stort framsteg*.

Nu ska jag göra en meditations övning min vän lärde mig idag och sen skriva i det förbannade steg fyra! Har inte skrivit på ett bra tag nu och det märks tydligt i mitt mående. Skjuter upp skrivandet och hittar på massa andra viktiga saker jag behöver göra istället. Jag måste skriva klart min harmlista och gå vidare känner jag, har stått still alldeles för länge nu. Så inga undanflykter i kväll *hihi*

Så nu avgår jag för i kväll.. Men jag måste göra en liten planeringslista innan bara, så jag har koll på vad jag typ har att göra i veckan, är SÅ snurrig just nu.

************************************************************
************************************************************
TISDAG:
Tandläkaren
Backaplan
(Städa mitt källarförråd)
Praktiskt möte
Fixa mina naglar

ONSDAG [Nyårsafton]:
Hem till Pam efter lunchmötet
Köpa massor av redbull och läsk!
Party!!

TORSDAG:
Chilla
Angeredsmötet

FREDAG:
Polenpraktiskt 18:00

LÖRDAG:
Thaiboxning
Helping kompis med flyttstäd
************************************************************
************************************************************

1 kommentar:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR 2009 KRAM VDA