Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, januari 02, 2009

Äntligen egentid - Länge sen nu!

Känns som mitt nya år har börjat ganska bra, om man bortser från att jag känner mig lite hängig, hoppas inte jag blir sjuk.
På något sätt känns det som en ny start, med nytt år, känner mig jätte laddad att ta tag i saker och ting nu. Hittils har jag gjort allt som får mig att må bra, bland annat gett mig själv egentid, har inte haft någon egentid på typ 3 veckor nu. Men nu i kväll ska jag bädda ner mig i soffan, stänga av datorn och kolla på Kill Bill 2, såg 1:an igår kväll. Tycker dom filmerna är grymt bra och blev jätte glad när jag såg att 2:an visas i kväll.


Äntligen har jag skrivit klart i harmen steg fyra, vilket projekt det har varit för mig, riktigt segt, jobbigt och något jag mer än gärna velat sopa under mattan. Nu skrev jag klart sista fråga i dag och kan se ganska tydligt varför jag harmas, var min harm kommer i från och hur jag kan göra för att förebygga den. Förhoppningsvis är det något som succesivt blir bättre, klart det blir. Min andlighet börjar komma tillbaka igen också, får små hintar som ger mig tillit och lugn. Jag är på rätt väg och får inte mer än jag kan hantera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gött att man bara kan vara hemma å kolla på film å kanska äta nåt gott.. man behöver ju de me! kram vda

Knisse sa...

ja de behövdes kan ja säga :)är dennis frisk? kramis