Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, februari 24, 2009

Uppåt i sinuskurvan

I morse vaknade jag frivilligt klockan 8...
Det var väldigt länge sedan jag gick upp så tidigt, utan att vara tvungen. Har gjort massor av bra saker redan, som tillexempel meditation, skrivit i steget och ätit frukost. Tyvärr finns det ingen tid över för poker, för snart ska jag åka i väg på ett lunchmöte.
Sen ska jag hem till Virre, vi ska baka Kokostoppar och umgås.

I morgon åker jag på skidresan till Ullrisehamn, det ser jag fram emot styggt. En annan glad nyhet jag precis fick är att min mamma kommer ner till Göteborg om 2 veckor, precis lagom till min födelsedag, blev verkligen jätte glad, eftersom vi träffas väldigt sällan! Mitt mående börjar bli bättre sen i går, känner mig gladare och piggare, men är fortfarande lite tagen på sängen av känslorna jag kände förra veckan. Jag gick i alla fall igenom dom utan att använda, det är bra. Har tagit ett beslut om att jag inte ska gå in i någon ny relation sen det tog slut med k-exet. Det känns riktigt bra, känner mig jätte motiverad att jobba med den här biten.
Allra helst när jag skriver i Steg Fyra - Relationer - Det ger mig väldigt många insikter i hur jag fungerar i relationer. Inte bara relationer till män utan även relationer till vänner och familj.
Ganska häftigt att se hur jag fungerar och även hur jag skall göra för att förändra destruktiva beteende mönster jag trodde jag skulle få leva med resten av livet.

Nu måste jag springa om jag ska hinna i tid till lunchmötet.
Livet är underbart!

Inga kommentarer: