Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

lördag, februari 21, 2009

Acceptans

Mina suckar är tunga och jag har egentligen ingen lust att gå ner och träna. I kväll är det filmkväll hos mig och jag är inte laddad för det heller. Men jag ska göra båda delarna ändå, mot min vilja, för jag vet att det kommer förändra mitt mående till det bättre. Jag är verkligen maktlös inför mina känslor, men inte inför handlingarna att förändra dom. Dags att springa om jag ska hinna i tid.

1 kommentar:

Helena sa...

Hej kissemissen... får jag länka din blogg på min sida??

Acceptans... mmmm..fint ord..

//Helena