Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, mars 17, 2009

En Shanti Dag

Ibland behöver man ha en dag där man inte har en massa planer utan bara är och idag har det varit en sån dag för mig.
Eller vi kan kalla det för en kvalitetsdag med min trofasta katt Shanti, hon har varit med mig vid varje moment jag gjort idag. När jag suttit framför datorn har hon legat i mitt knä, när jag legat i sängen, har hon legat bredvid, ganska gulligt faktiskt.
Har under dagen försökt fånga henne på bild, men det är inte så lätt, till skillnad från hennes mamma gillar hon inte att stå i rampljuset.





...morgon gymnastik...



...frukost: ostbågar...

...i mammas knä...

...knisse-surfing...



...chillar i soffan efter en heldag...

Inga kommentarer: