Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, mars 15, 2009

Fotbolls söndag med friterade morotskorvar.

Vilken fantastisk söndag jag har haft idag!
Jag mår som en prinsessa, svävar på moln och är glad för det mesta, vilket faktiskt har blivit en positiv trend i mitt liv. Att ha haft tre "Jag älskar livet dagar" i rad var inte att tänka på förr. Därför är jag tacksam för min nykterhet och ALLA mina fina vänner jag har idag också. Det kan inte sägas för många gånger, för det är ingen självklarhet. Idag har jag spelat fotboll med mina kära vänner på Heden, det gör vi varje söndag, i med och motvind går jag dit. Jag är typ sämst i laget men har bestämt mig för att inte ge upp så lätt. Så jag brottas normalt med mina egna demoner på planen, men idag gick det jätte bra, jag tog verkligen plats, gjorde mitt bästa och svårare än så var det inte. Laget vi spelade mot måste ha sina tankar om mig när jag på planen rabblar mantran som "Kom igen nu katta ge inte upp" "Kom igen! Tackla den jäveln" "Kämpa kämpa" "Passa mig, Nej föresten.. Passa mig inte, jag är rädd för bollen... Eller föresten, passa mig, jag ska ju gå emot mina rädslor" Sen att jag till råga på allt hade mina "skrik-mongo ryck" gjorde inte precis saken bättre.
Men jag är snäll, så jag bjuder på det..


Efter träningen följde jag med AK hem, hon bjöd på vegetarian mat i högklass, typ Friterade Morotskorvar, med kryddat ris och yogurtsås. Damn om hon var min hemmafru, skulle jag lätt bli vegetarian på stört. Men tills vidare får jag nöja mig med kött, eftersom jag inte kan laga vegetarian mat själv.

HAHA!
..... Det ser nästan ut som Bajskorvar

(Oj, sa jag bajs.. Vad okvinnligt av mig)

Det är morotskorvar med den där g-kryddan va den nu heter? ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan hålla me de ser faktiskt ut som b-korvar hehe hoppas dom var godare än va dom ser ut=) kram vda

Knisse sa...

Dom var gryyymt goda! Mums .... Något av d bästa jag ätit faktiskt :)