Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, mars 20, 2009

Man får precis vad man behöver...

Känner mig så himla lycklig idag!!!
Jag vet inte om det beror på de så kallade "vårkänslorna" nu när solen skiner och det börjar bli varmare ute, att jag gör bra saker för mig själv, eller att jag hittade ett par SÅ JÄVLA NICE JEANS på REA idag. Efter att ha dragit historien för mina vänner några gånger idag, är den ändå värd att berättas en gång till, för att den är så himla bra.

I morse skulle jag till försäkringskassan på Roselund för att hämta ett personbevis för skolan jag ska söka till... Något jag tyvärr hade missat var att försäkringskassan flyttat till Brunnsparken, vilket för er som inte bor i Göteborg innebär att jag är tvungen att åka tillbaka. I mitt föredetta normala tillstånd hade jag typ blivit lack för att jag var tvungen att åka tillbaka. Men eftersom solen sken och situationen ändå inte gick att förändra, så gick jag med glada steg tillbaka för att hämta mitt personbevis. Eftersom jag hade mer pengar än jag trodde på kontot tänkte jag att jag kunde gå och kolla om jag kanske skulle hitta någon billig tröja, då min garderob verkligen är tom just nu. Praktiskt taget gick gylfen på mina favorit Diesel Jeans sönder i morse, vilket var en stor tragedi eftersom alla mina andra favoritbyxor från Thailand råkat ut för samma missöde. Här står jag alltså helt byxlös och lycklig ändå, med några extra hundralappar på kontot.

Av en ren slump går jag in på en affär jag väldigt sällan besöker och hittar både byxor och tröja för 300kr, snacka om att jag var glad efteråt. Det var jätte länge sen jag köpte kläder innan idag och nu känns det som att jag är fast i shopping träsket igen. Kicken av att köpa snygga kläder till bra priser är typ hur najs som helst, det lindrar de mesta. Så nu är jag en glad och tillfredställd Knisse så här på kvällskvisten. Hittade dessutom en snygg spargris som jag ska spara massa knisse-pengar i... Till min Barcelona-resa...

Nu sitter jag och kollar på Hundtricket på tv nu, den är faktiskt väldigt bra, även om historien i sig är lite väl orealistisk. Vem har sagt att filmer behöver vara realistiska?? Det är i alla fall därför jag gillar att se på film, så jag kan drömma mig bort från vardagen lite grann.
Dags att sova nu...
Imorgon har jag en lång dag framför mig, massor av missions från morgon till kväll precis så som jag gillar att ha det.


Kommer garanterat bli mina nya favorit jeans!

(Bilden är lite dålig, min mobil kamera är lite fuktskadad.)

Framsida

Baksida

Den är grymt snygg på!!
Passar dessutom jätte bra till mina Nya favorit jeans
Min snygga Spargris!

... Inga komentarer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga kläder.. Svarta pengar?? undra va dom ska komma ifrån? hehe kram vda