Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, mars 22, 2009


”Faith VS Fate”

Det som har hänt är förflutet och har redan hänt, det kan skapa smärtsamma känslor men med tiden vi mot framtiden har vänt.
Vi tog ett steg för långt och oron blir stark, varje dag går ut på att fundera på hur morgondagen tar mark.
Om vi stannar upp och funderar ett litet tag, kommer vi att inse att nuet är det finaste vi har, det förflutna har varit och framtiden finns kvar.
Om vi lever i nuet så bringar det hopp, lugnet faller över oss och dyzzet tar stop.
Det som är meningen skall hända, kommer att hända, så sluta grubbla om du mot lycka vill vända.
Det låter simpelt, men ack så svårt att följa, vem har sagt att livet skall va lätt, nu är det bara att börja.

Inga kommentarer: