Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, april 02, 2009

Chill i Hammerhill *Bilder*

Vaknade i morse av att solen skiner och fåglarna kvittrar...
Tanken var att jag skulle storstäda min toalett inför flytten, men kom på att balkongen var ett mycket trevligare allternativ att städa.


...Min Inglasade-balkong...

Sen drog jag ut till mitt chill ställe, mediterade och skrev i steget... Helt fantastiskt... Jag älskar skogen och här omkring är det så många fina ställen... Här kommer lite bilder.

...Sagostigen...

...Lärjeleden...

...Gammal humor...

(Hittade den på backen kunde inte låta bli)

...Ligger och mediterar i solen...

...Vattenfall...

... Detta är sinnesro...

... Working The Step...

... Jobbar på solbrännan till beachen 2009...

Och så var man hemma igen efter en kanon dag i solen. Nu ska jag fortsätta med städningen, vilket känns helt okej. I kväll ska jag på bästaste mötet i veckan.

Förhoppningsvis får jag låna en matberedare, så jag kan laga homous och fallafel i kväll. En början på mitt nya vegetarianska liv. "Ingenting är omöjligt" Som Gunde skulle ha sagt det...

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vilka fina bilder, den sidan av hammarkullen har jag inte sätt.. kram vda