Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, juni 01, 2009

The time of my life

God morgon!
Jag har nog haft världens bästa helg i helgen, var i väg på läger i Bohuslän med min dejt och några andra vänner från en förening. Även om jag brinner för mitt 12-stegsprogram kan jag säga att det var skönt att slippa tillfrisknande pratet och bara ha det trevligt i det fina vädret. Allt var gratis, mat boende och resa, värsta lyxigt, precis vad jag behövde kan jag säga.

Om man bortser från min ekonomiska kris vill jag säga att jag har "the time of my life" just nu... Med andra ord, livet är bäst.
Sen jag flyttat från min gamlalägenhet har mycket känts bra, för jag trivs verkligen i min nya lägenhet, med mitt liv, mina vänner och min underbara dejt. Helt seriöst så kan det nog vara det här dom kallar för kärlek, men det får tiden utvisa. Men vi fungerar jätte fint i hop i alla fall, trots att vi är två personer med mycket starka viljor. Tror jag är mer redo idag än jag varit förr, jag vet lite mer vem jag är och vad jag vill idag. Är lite mer självständig. Men fortfarande rädd, för rädd kommer jag nog alltid vara mer eller mindre tror jag.

Snart ska jag i väg till min terapeut och sen i väg till pantbanken, känns inte så roligt, men min dejt ska följa med som ett stöd. Ska bli skönt att få dom där böterna ur världen faktiskt. Skolan är fortfarande oklart hur det blir, med tanke på att brev från "inkomst-källan" inte kommit än, men jag vet att jag kommer få skriva en överklagan, eftersom pengarna inte kommit in på mitt konto. Lite trist att det ska dra ut på tiden, vem vet hur länge skolan håller min plats. Men så är det att leva livet på livets villkor. "Det som är meningen ska hända, kommer att hända, så sluta grubbla om du mot lycka vill vända."

Ska kanske i väg till Delsjön och bada senare, fett nice, men i kväll blir det i alla fall träning. Måste bränna allt onyttigt jag ätit i helgen *hehe*

Kramar

Inga kommentarer: