Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, augusti 18, 2008

Jag kan lyssna, så de så!

Känner mig glad idag. Glad för att jag kan finnas till, för mina vänner genom att lyssna när de ringer till mig och vill prata. Det är väldigt främmande, ingen har direkt haft en möjlighet att kunna ringa till mig och lätta på sitt hjärta, då jag inte är känd för att vara en så bra lyssnare, men en mycket bra pratare. Sen har jag nästan alltid drunknat i mina egna problem. Idag fick jag stå till tjänst och det kändes verkligen jätte fint. Idag har jag lösningar istället för problem, det känns mycket sjystare.

Ville bara tala om de... För det gjorde mig glad och tacksam..
Nu måste jag springa och köpa ägg, så jag och min Darling kan bara kladdkaka.

Inga kommentarer: