Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, augusti 22, 2008

Envis

Klockan närmar sig 5 snåret, dags att kasta in hadduken snart kanske?
Dator proffset har fastnat med att försöka göra en framsida till bloggen, jag är så nära!
Envis som ja är vill jag inte ge upp, fast huvudet inte hänger med eller datorn för den delen...
Jag tror jag har virus, det poppar upp massa varningsskyltar, men det får fortsätta så tills datorn krashar, för jag är talanglös på sånt. Tyvärr är syret som går upp till hjärnan snart slut och det är omöjligt att fortsätta vara vaken, om jag inte ställer mig och kokar några koppar kaffe, men så viktigt är det faktiskt inte. För jag vet att sömn kan vara det som behövs för att i morgon komma på precis hur jag ska göra med framsidan. Så jag ger upp för dagen med nya tag i morgon. Ser inte fram emot helgen, om jag ska vara ärlig, känner mig off, kanske för att jag är svintrött nu. Får vänja mig med berg och dalbana mående.
Over and Out!

1 kommentar:

Weronika sa...

Gumman...Dax att göra HALT kanske? Sova bör man annars dör man. Önskar dej en trevlig helg. Å DU...messar mitt nr så du kan ringa när du kommer upp över.

Kram & Kärlek