Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, augusti 12, 2008

God Natt frossa!

[Lovligt byte]
[Janet Evanovich]

Jag läser en helt underbar bok, jag önskar alla fick möjligheten att läsa!
Kan garantera läsaren ett riktigt gott skratt och den som inte gillar den har inget sinne för humor. Okej, kanske det är en chick-flick bok (mer lämplig för tjejer), men shit vad rolig den är!
Den förgyller hela min dag, bara längtar efter att få läsa nästa sida.
Det bästa är att jag slipper separationsångesten i slutet av boken, då det finns 4 böcker till i samma serie (Och jag har dom alla hemma *weee*).

1 kommentar:

Caroline sa...

Bra där... Det är viktigt att hitta guldkorn i vardagen! En bra bok kan bära en, även genom tunga perioder!

Puss, älskling!