Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, augusti 12, 2008

Life is a rollercoaster..

Har varit på min behandling idag, känns gött, första gången sen jag kom tillbaka från Gävle.
Är ingen morgonmänniska som går upp med tuppen, utan föredrar snooze. Såhär pigg och glad var jag i morse på väg till fenix..

Känner att jag fått en enorm stabilitet i min nykterhet tackvare Fenix och gruppen, för det är jag så tacksam. Börjar kunna känna tillit till gruppen och processen vi går igenom tillsammans. Kvällen var hängiven åt meditation, min nya favorit sysselsättning och det var lika sjyst som vanligt.

Efteråt drog jag och en killkompis till Lidel och handla. Lidel e grymt, tillskillnad från de flesta andra affärer där slutsumman alltid blir lite mer än vad man tänkt sig, blir det på Lidel nästan alltid mindre än vad man tänkt sig. Och det är Gött, sen är det helt okej kvalitet på de tyska varorna. Har hur som helst alltid riktigt sjysta samtal med den här killkompisen o han är en riktig rolig filur. Vi umgås inte så ofta så varje gång vi av en slump hänger blir jag exakterad och pratar jag non-stop utan det minsta andetag i typ 5 minuter, innan jag kommer på att jag måste andras o kanske låta han prata lite oxå. Hehe han har också varit bortrest 8 dagar i skogen och beättar en situation då han ska stiga på bussen som ska ta honom till sivilisationen då han omedvetet börjar prata engelska med chaffören, som om han vore turist och kommer på sig själv när han väl har satt sig, hahaha, crazy, men underhållande att lyssna på, för en stund känner jag mig någolunda normal, skämtosido..

Hade tänkt skriva ett helt utlägg om resten av min kväll och känslor av det som hänt. Men av respekt för inblandade parter väljer jag att låta det vara oskrivet. Känner mig vilsen och avstängd när det gäller en viss sak just nu. Jag blir galen!! Hoppas att sömn hjälper mig.



Dagens positiva:
Från morgon till kväll har ett flertal människor idag gett mig komplimanger om att jag ser pigg och fräsh ut... Det gör mig positivt överaskad och glad, för ja tycker ju jag ser ut som vanligt. Min självkänsla växer sakta, häftigt och skrämmande. Lika bra att bara tacka och ta emot.

Inga kommentarer: