Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, augusti 25, 2008

Kom på en sak!

Jag har ju alltid varit väldigt kass på att upprätthålla rutiner en längre tid. Det är roligt en vecka eller två, sen tröttnar jag. Har varit väldigt frustrerad över detta. Hur vissa saker är svårare än andra att följa upp med. Men har kommit på en sak, jag kan visst ha rutiner, jag har ju faktiskt skrvit i min blogg regelbundet i ungefär 1 månad snart, utan att tröttna. Tänkte faktiskt göra en lista på saker jag faktiskt lyckas ha som rutin en längre tid:

1: Regelbundet mötesgående
2: Stegarbete
3: Blogg skrivandet
4: Inte rökt en Cigg på över 2 månader
5: HALT = Hungry, Angry, Lonley, Tierd

Saker jag gärna vill bli bättre på:

1: Bön och meditation
2: Affirmationer till mig själv
3: Ringa en vän


Tänk om jag vore fulländad från början - Hur kul skulle det vara?
Fatta vad häftigt, en del människor ser mig som en förebild!
Jag blir både rörd och rädd på samma gång.. Det skiljer sig kraftigt från min självbild.
Som jag ta mig sjutton ska ändra på! Och har ändrat på, för den delen.

Mer kommer att visa sig..

Saknad. Acceptans. Kapitulation. Djupa suckar. Livet på livets villkor.

1 kommentar:

Weronika sa...

Gumman...Om du skulle vara fulländad från början så har du ju inget att se fram emot. Det är MYCKET mer nice att gå från klar het till klarhet och när man själv märker att man gör det.

Keep going girl du fixar det!

Kram kram