Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, september 14, 2008

10 månader idag... Gött änna!

God morgon söndag!


Vaknade som om jag vore bakis efter en dålig natts sömn, blä... Gick upp och åt frukost tillsammans med k-exet och drog på möte, en killkompis tog 18 månader vilket var den största anledningen till att jag drog dit, hade lust att stanna hemma. Tur var väll det, för det var ett kanon möte som gav mig massor. Det slog mig plötsligt att jag varit nykter i 10 månader idag, jippi! Plötsligt ser man tillbaka 10 månader i tiden vart jag var... Och vart jag är... Stor skillnad kan jag säga, helt otroligt oförklarigt för mig.


Igår lösdag satt jag hemma ensam på kvällen, städade min lägenhet för att jag var utan internet. Tidigare under dagen hade ja slagit ut lagningen på på min framtand, så jag liknar den där Caroline AF Uggla i munnen. Inget fel med henne, men jag liknar en bond flicka i käften eller något... Poängen är i alla fall, det enda jag känner är en massa fjärilar inombords och att livet är underbart så som det är. Kände enorm tacksamhet till livet igår..



Spana in gluggen

Kvällen.... Min dator är äntligen fixad så jag kan surfa, tack vare iraniern, som är riktigt duktig på datorer, haha vi omformaterade windows 2 ggr och blev tok sne för att nyckel-koden under datorn inte fungerade på datorn.. Tillslut blev vi så arg att vi ringde windows support och kom tillslut fram till att vi tagit fel på B och 8 - Taaaaaraaaa! *dooh*

Meningen var att jag skulle lära mig något, men allt gick så snabbt så om jag ska vara ärlig har jag fortfarande noll koll på hur man omformaterar en burk o gör den pansarsäker från virus. Hur som helst var kvällen trevlig.. Vatten pipa med endast äppeltobak o glass med fruktsallad, riktigt mumsigt..

Men just här och NU när jag sitter här känner jag mig nedstämd, deppad o förvirrad. Vill inte gå in djupare på det än så, för det är bara en känsla jag behöver ta ansvar för.. Så efter att jag nu ska anmäla mig till högskole provet ska jag ta ansvar för mina känslor o göra de som behöver göras.. Så får vi se hur det känns i morgon..

Kärlek!

1 kommentar:

Weronika sa...

Grattis Gumman till dina 10 månader...Fortsätt så! Kram och Kärlek!