Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, september 12, 2008

Otursförföljd

Hejsan Bloggen!

Jag kan inte annat än att gnälla idag....
Känns så surt, för först blir min mobil stulen så jag inte kan fotografera till bloggen...
Sen pajjar mitt internet så jag inte kan sitta i mitt hem och skriva i lugn och ro eller surfa med annat heller, för den delen!
Så just nu har jag väldigt svårt att förstå poängen med det här och känner mig inte så vidare glad. Men det finns ingen mening med att flippa o kasta ut datorn från balkongen, fast jag har god lust att göra det.. Så det jag får träna på i det här läget är: Tålamod. Det är långt i från lätt, blir tok-rastlös utan internet hemma... Men jag märker att jag överlevertt.... Ett tag till i alla fall.
Ibland får jag för mig att jag o teknik inte går i hop, jätte ofta jag rör en dator så pajjar den, då tänker jag, kanske är de typ nån otursgrej, vem vet?


Men för övrigt om man ska se de positiva i det hela, jag får massa tid över till annat jag borde göra som jag struntar i att göra när jag fassnar framför dumburken. Jag har inget intressant att berätta om dagen, mer än att jag är besatt i att läsa min serie böcker jag börjat läsa, börjar bli svårt att urskilja vad som är verklighet o bok :)


http://www.bokrecensioner.se/9177116453

Nu ska jag försöka vara här och nu med k-exet, bara för idag..

Med eller utan dator är jag ändå tacksam till mitt liv, jag har lyx-problem idag...

Kärlek!!

1 kommentar:

Weronika sa...

Ibland är man förföljd av otur. Fast egentligen så är det ju så att vi får inte fler prövningar än vi klarar av. Ge tiden tid vännen. Allt är bra här hoppas att det är det med dej oxå.
Kram & Kärlek!