Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, september 21, 2008

Besviken

Fick svar angående lägenhetsbytet precis, det blev nej..
Kan inte hjälpa det men jag känner mig besviken, då jag hoppades så innerligt att det skulle bli av. Ville så gärna ha den där lägenheten och såg en möjlighet att äntligen komma i från den här.. Men men det är väll bara att gilla läget och leta vidare, även om det känns tråkigt just nu.. *suck*

Det positiva är i alla fall att jag har det rent och snyggt omkring mig nu.
Och att jag istället kan lägga tid och energi på högskoleprovet.
Omedvetet hade det blivit stressigt att rensa ur lägenheten eftersom jag har svårt att be om hjälp. Nu kan jag göra det i min egen takt.


Stegarbete och Stora Boken läsning nu.

1 kommentar:

Weronika sa...

Se de som en vägledning. De var inte meningen att du skulle flytta nu. Keep on girl!
Kram & Kärlek!