Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, september 21, 2008

Enighet

Idag fick jag möjligheten att se och tänka om när det gäller en viss sak jag gör mindre bra.
Jag snackar skit om andra människor, så är det, punkt... Visst... Jag är säkert inte den enda som snackar skit och ja, jag kan rättfärdiga det med att jag i alla fall kan stå för det jag säger...

MEN! Faktum kvarstår att jag inte tycker om mig själv när jag gör såhär och att anledningen till att jag pratar MED andra OM andra faktiskt beror på min längre självkänsla och högre tillitsbrist (* Im under construction*)... Att jag behöver få medhåll från andra att jag duger och är på väg åt rätt håll. Det känns inte rätt längre..

Hädanefter ska jag efter min bästa förmåga jobba med den här biten och gola dit mig själv, om jag av någon anledning harmas på någon får jag väll ta de med min sponsor eller högre kraft.
Jag har hopp om bättring, då jag redan sett resultat på andra plan i livet och hör andra dela med sig av deras erfarenheter. Tillsammans kan vi klara, det vi inte klarar ensama.
Min tillit växer sakta och jag känner mig mer och mer som en del av enigheten.

Inga kommentarer: