Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, september 28, 2008

Chill-Dag

God kväll!
Jag har ingen förmåga att skriva idag, för jag vet inte alls hur jag ska börja.
Det jag vill få fram är i alla fall att jag har haft en riktigt chill dag med k-exet och funky-guru här hemma i Hammarkullen. Meningen var att vi mot kvällen skulle gå på någon teater, men funky-guru kläckte den fina idèn om heldag i Hammerhill, jag som är lättja personifierad tyckte det lät jätte bra. Men har i alla fall lyckas att komma i väg och storhandlat idag, med 2 män som bärhjälp gick det hela mycket smärtfritt, jag slapp att bära.

Det är roligt att umgås med funky-guru för han har alltid något på g, tanken var en hel del grejer idag, vad vi skulle hitta på, men det slutade med: gör det enkelt. Så vi har bara haft det trevligt tillsammans och tittat på skräckfilm kl 17:00 på dagen. Shit viken kass film det var, den hette något i stil med lifatren 2, riktigt B...

Vi drog till Angered och skulle handla mys-pys grejer i all enkelhet. K-exet höll på att vurpa i en torkad spya nere i stationen och funky-guru ville springa genom tunnlarna. Helt ocivilicerade lyckas vi ta oss fram och tillbaka utan att varese bli spöade eller rånade. Hemma i tryggheten harf vi nu dukat mitt vardagsrums bord med massa goa grejer. Vad sägs om: Oliver, chips, naturgodis, ostkrokar, räkor, ost och en hippie grej som funky-guru håller på att koka ihop. Typ kronärtskocka tillsammans med smör och salt, låter jätte spännande och ska blir najs att prova snart. Cocos också, haha vi googlade på hur man lättast tar sig in i en cocsnöt. Svaret blev: Släng den och köp de på burk i stället... Men eftersom vi hade köpt den så fick vi slå våra kloka huvuden i hop och jag slet fram en bågfil och morakniv, 5 minuter senare var saken biff. Det är så mumma med cocos, jag tänker tillbaka på stranden i Thailand. gud vad jag saknar Thailand, jag måste skaffa mig en ekonomi snart, annars blir jag galen. Tyvärr lär det dröja innan det blir Thailand igen, men Barcelona nästa år ska de i alla fall bli. Nu ska jag få instruktioner hur man äter funky-gurus kronärtskocka här. (Smakade grymt gott)

Lathers..

Inga kommentarer: