Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

lördag, september 27, 2008

Fin dag

Efter fem timmars sömn skuttar jag upp ur sängen för att hinna till lunch mötet, känner mig mer död än levande. Så det var bara att make upp a sig ett trevligt ansikte i morse.
Har varit ute på vift tills nu och haft en mycket trevlig dag...
Vi började med att fira en tjejkompis som fyller 23 idag, 16 original ute tillsammans på en Thai-restaurant, jag undrar vad folk tänker när de ser oss, eller om det bara är jag som tror att folk tänker. Medan alla beställer sin mat beställer jag en grymt god Banana Splitt, då jag redan käkat lunch tidigare. Oj oj dit kommer jag garanterat gå fler gånger...

Ja, vad säger man sen har dagen fortsatt med galna upptåg, jag önskar som sagt att jag hade haft kamera, en bild säger ju mer än 1000 ord. Nästa månad har jag planerat att kirra en ny mobil med kamera på, förhoppningsvis. Har i alla fall haft en kanon dag i goda vänners sällskap.
Nu sitter jag hemma i lugnet och bara chillar. Vad mycket känslor som cirkullerat inom mig idag och vad snabbt de kan pendla. Jag har nog gått från damp-barn till, kaffe-ångest, till bara vara chill.. Nu är jag något mellanting av alla tre, det är inte lätt att varan en liten knisse alla gånger. Snart kommer kanske några vänner över och röker vattenpipa och kollar på film, läskigt, det hör inte till vanligheten att jag bjuder hem folk. Om man inte räknar med k-exet då, men han är ju mer stammis än gäst. Får träna på det. Oj oj nu kommer dom.. Over and out..

Inga kommentarer: