Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, september 29, 2008

Måndag

I går natt klockan 02:30 kommer jag på att jag ska upp tidigt och träffa min terapeut idag... Så i morse var jag lagomt motiverad att gå upp och åka i väg till terapeuten, men jag gjorde det ändå och resultatet blev som vanligt bra.
Nu sitter jag här hemma och är allmänt seg, en del av mig vill bara lägga mig ner och dra täcket över huvudet en annan del förstår att jag behöver ett möte. Så det är vad jag ska ge mig själv ett möte och lite egentid, så i kväll blir det me myself and I som har kvalitetstid.

Veckan kommer innebära en hel del grejer jag ska göra. Ingen big deal egentligen, men det blir stort i mitt huvud. Tänkte i alla fall skriva ner saker jag ska göra så jag inte glömmer...

To Do This Week:

  • Tisdag: Meditation
  • Onsdag: Baka + Fenix
  • Torsdag: Angeredsgruppen
  • Fredag: Kvinnom.
Sanslöst hur små saker kan bli så stort i huvudet..
Mitt avlopp i köket har varit kaputt och Funky-Guru erbjöd sig fixa de, så nu håller han på där inne och det luktar inte hallontårta precis. Tur att jag redan har ätit mat, men jag tycker det är jätte snällt av honom, eftersom jag blundat för problemet alldeles för länge. Vågar knappt gå in och kolla hur det ser ut, men jag antar att jag ändå borde supporta när han e så snäll..

Bye bye!

Inga kommentarer: