Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

lördag, september 20, 2008

Clean-ing

Jag har något mycket intressant att meddela, så håll i er nu ...
Idag har jag ... Städat! Intressant va? *NOT*
Just nu känns det faktiskt som att mitt liv är rätt innehållslöst.
Inga galna upptåg att skriva om. Hmm hittar jag övethuvud taget på galna upptåg idag??
Näää fan, de gör ja ju inte.. Det slutade när spriten tog slut..
Där emot har jag roligt väldigt ofta i alla fall, vilket är positivt, är trött på att ta livet så: Dead serious (Heter det så, föresten??).
Men varå liksom, förr i tiden var mina mål att bete mig så svinigt som möjligt på fyllan, gå på stripp klubbar o snorta cola eller hänga på svartklubben för att ha något roligt att berätta om dagen efter. Hur roligt var det egentligen? När jag tänker efter, inte speciellt roligt, mer pinsamt och kanske till och med farligt!

Kom att tänka på en sak. När jag började må bra i mitt tillfrisknande blev jag väldigt orolig. Hur ska jag kunna sitta hos min terapeut i en timme och bara prata om positiva saker.
Tidigare har jag bara haft jobbiga saker att prata om. Det roliga är att det nästan tar längre tid att prata om alla positiva saker idag, vilket visar väldigt tydligt vilken förändring jag gjort.

Gud vad jag uppskattar vänners ärlighet idag, jag har en helt underbar vän i mitt liv och hon är så fantastiskt ärlig att jag blir varm inombords. Önskar fler människor tog efter de, så man slapp gå runt o vara paranoid. Fast o andra sidan, jag är inte paranoid längre - Börjar sakta men säkert vinna tillbaka min tillit till mänskligheten.

Nu ska jag fortsätta putsa mina fönster.. *Jippi*

Inga kommentarer: