Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

söndag, september 21, 2008

Skam

Upp och hoppa, fixa det sista innan visningen jalla jalla!
Tur att jag haft framförhållning och gjort det mesta igår...
Morgonen började med k-ex tjaffs, vi har gnabbat med varandra sen i går kväll och håller fortfarande på, tur att jag fortfarande är rökfri, när jag blir irriterad vill jag bara ta en cigg..
"Ta inte den första" - Är mitt råd till mig själv och ett mantra jag upprepar i mitt huvud just nu.

Jag och k-exet gick över för att kolla på lägenheten vid 12 tiden och nu ungefär en timme senare är vi klar och jag sitter här o är lägenhets-centrerad.
Kände kraftig skam när jag visade upp lägenheten för paret, fast den är i topskick nu om man jämför med hur den har sett ut. Jag fick inget hum om dom var intresserad eller ej då killen höll god min, men jag hoppas det..
För jag vill väldigt gärna byta, det är precis en sån där lägenhet jag vill ha, jätte gullig var den.. Något jag skulle kunna vara stolt att visa upp och vilja rusta upp.
Så nu i efterhand bor skammen i mig, men jag får lämna över det till min högre kraft och vänta på beskedet, helt enkelt. Det blir inte lätt, då jag har en väldigt stark egenvilja, i mitt huvud har jag redan bestämt svaret. Kanske borde jag tänka positivt i stället, för då kanske även resultatet blir positivt.
Sen kanske jag ska i väg med iraniern o två tjejkompisar till avenyn och kolla på fotboll.. Det är inte direkt ett av mina favorit sysselsättningar, men har man varit inne och städat en hel helg är i princip allt annat jätte roligt.

Inga kommentarer: