Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, september 08, 2008

Im Back!

Hej mina kära läsare!

Jag har haft en helt magisk helg på Gotland, Fårö.. Tänker på hur jag ska kunna sammanfatta och förmedla min upplevelse och känsla på ett bra sätt... Min tanke var massa bilder, men utan kamera blir det lite svårt, jag lånade nämligen inte Iranierns kamera. Det blir aldrig som man tänkt sig, kan jag börja med att tala om för er.



På verkligen alla plan har jag haft den mest underbara helgen (kanske i hela mitt liv) som det känns nu. Vi har varit några 100 tals beroende samlade från Sverige och världen på Fårö i några dagar nu och temat var Enighet, Unity. Kan säga att detta levdes upp till i allra högsta grad, har träffat många gamla o nya vänner och fått många fina insikter om livet, men även en hel hög av humor, har skrattar i massor, det känns helt underbart, fast jag är trött fortfarande.
Självklart måste jag återberätta vad jag upplevt men skriver ett inlägg för varje dag, istället för ett enda långt. Blir lättare för både mig och er då.

1 kommentar:

Weronika sa...

Kanon att du haft dt gott på Fårö. Ser fram emot kommande inlägg...=)

Puss & Kärlek!