Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, september 30, 2008

Kexet

Kom att tänka på en sak.. Jag är lyckligt lottad som har ett helt fantastiskt k-ex, gud vad jag tycker om honom och att vår relation ständigt utvecklas. Som det känns för mig just nu har vi det jätte bra och det blir bara bättre. Som med allt annat så är ingenting perfekt och vi har en del saker att jobba på, men de e så fint att vi gör det tillsammans... Jag märker att jag öppnar upp mig och vågar lita på att k-exet faktiskt tycker om mig tillbaka, det är främmande, för jag är van vid att tänka att ingen kan tycka om en sån som mig. Fast om det var sant, skulle nog k-exet dragit för länge sen, för han har inte alltid haft det så lätt med mig *hihi*

Det är fint för jag känner att mina känslor växer istället för att krympa, då går det åt rätt håll i alla fall. Sen får jag slå bort mina negativa tankar om mig själv och våga lita på att mitt k-ex tycker om mig lika mycket tillbaka. Jag är så trött på att vara rädd inte våga satsa, för att ? Ja precis bra fråga.. Varför?? Kanske för att jag bryr mig lite för mycket vad andra kan tänka. Men det som spelar roll är mina känslor för k-exet och k-exets känslor för mig. Jag får ha tillit till mitt k-ex, så som han får ha tillit till mig... Tror det här kommer bli precis så bra som det är meningen.. Kan inte se mig tillsammans med någon annan än mitt favorit kex, Göteborgs kexigaste kex!

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle träffa någon som det klickade med, men de klickar här.. Hör ni inte?

*klick klick*

Inga kommentarer: