Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, september 09, 2008

Lördag - The Big Day

Denna dag var hängiven åt turism på Fårö.. Jag, k-exet och andra deltagare från vår buss, även kallad: "Ungdomsbussen" hade bestämmt oss för att kolla på dom där raukarna, som jag har svårt att uttala.. Så direkt efter meditationen var det bara att kasta sig i frukost o göra mig klar. Jag och de andra brudarna fick för oss att samla stenar och det slutade med att det inte var småstenar vi plockade utan riktigt stora haha. Vi blev som besatta och höll på att missa när en tjej från Göteborg skulle tala på ett möte. Så vi var i alla fall på tre turistområden på Fårö, ett raukområde, en fiskeby från 1700 talet och i gamle hamn som typ är en hamn med raukar me hål i.. Jag hade nog förväntat mig lite mer av den Gotlänska naturen, tyckte inte det var så vackert som jag föreställt, orginellt för att vara svensk natur, sure, men inte vackert.

På Fårö bodde det massa svarta får, dom gick fritt över vägarna så det gällde att vara på sin vakt. En av göbbarna drog roliga vitsar o paralleller mellan oss o de svarta fåren, men tyvärr gick den typen av humor inte hem riktigt, typ ha ha ha ... jätteroligt....



Efter vännens tal på mötet gick jag och vilade, för att förbereda mig för The Count Down och faktiskt måste jag erkänna att jag inte var särskillt nervös timmarna innan jag skulle upp på scen, utan snarare direkt innan. Jag kunde lägga mig i stugan o chilla innan gå upp i skaplig tid o förbereda mig. Vilket är ett framsteg, i Halmstad hade jag dödsångest hela dagen innan ja skulle gå upp på scenen och efteråt kände jag skam, för jag kände mig dålig.



Men jag var i tryggt sällskap jag hade verkligen full tillit till att jag o P skulle göra ett grymt jobb och så blev det också. Resterande natt bestod av party party, shit vad vi dansade, ända till kl 3 på morgonen och roligt hade jag på köpet.. Dagen därpå vaknade jag kl 09:00 utan att vara bakis. Redo att packa och bege mig hemåt. Hemresan bestod mest av dåliga skämt ingen förstod men ändå skrattade åt. Vilka fina dagar det här var.

Inga kommentarer: