Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, september 11, 2008

Nu har jag kommit kapp i vardagen...

God morgon..
Det tar sin lilla tid att mellan landa från en magisk helg på Fårö. Men nu har jag det och sitter nyvaken i k-exets soffa. Vad jag har att uppdatera av vardagen är....

1: Har börjat min eftervård steg 3, 1 eftermiddag i veckan, verkar vara sjyst faktiskt.

2: Igår fick jag besök av en gammal räv, jag blir alltid lika glad när han hälsar på, för han är rolig o jag har känt honom sen jag kom till götet, fast det känns längre..

3: Jag blev uppmanad att sikta högt vad gäller mina studier och ska försöka söka in till.... Hemligt.. Vågar inte säga något förens jag tagit tag i det.. Men nu ska kolla möjligheter för att göra högskole provet..

4: Jag o k-exet tycker om varandra och vill jobba på den här relationen.

5: Idag ska jag hälsa på Virre min söta väninna som har sin söta bebis.

6: Ikväll ska jag gå på utomhus bio i Hammarkullens torg, fan va häftigt!! Ser fram emot..

Har kommit på att jag precis som My Name Is Earl, måste göra listor för att komma i håg vad jag behöver göra.. Så det gjorde jag igår, hoppas de fungerar denna gång.

Pöss!

OBS: Min dator är TRASIG, Internet också.. Fixas på söndag!

Inga kommentarer: