Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, september 25, 2008

Äntligen!

Snabb uppdatering..
Min internet anslutning har varit avstängd från comhem, med anledning att min dator spridit virus, då den var sjuk... Idag ringde jag upp dom o ordnade det så nu fungerar mitt internet igen.. Jag kan säga att de föregående dagarna har innehållit en hel del abstinens. Gud, vad frustrerande det är att vara utan internet! Även om jag överlever, så är det mycket frustrerande att inte kunna välja: Sitta framför datorn eller göra något annat.

Anyway... Nu är det i alla fall fixat och jag kan äntligen göra mitt, på nätet igen *sinnesro*

Jag ska snart i väg och träffa min gode vän Iraniern, så tyvärr hinner jag inte skriva så mycket mer just nu. Men kanske kommer det någon extra rad i kväll.
Jag och k-exet har varit vid vattenfallet idag o bara varit, det har varit trevligt.
Har haft någon känslomässig kaos dag, men nu börjar lugnet trilla in och allt är åter igen harmoniskt, skönt, för jag tycker inte om att skrika svordommar åt mig högre kraft, för att saker kanske inte blir som jag vill jämt..

Puss och kram

Inga kommentarer: