Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

måndag, september 01, 2008

Sjuk

Morgonen började med att jag tog fel på kurator tid av någon konstig anledning. Kom på det när jag stod där utanför att jag var en timme för tidig. Snabbt får jag fatta ett beslut om ja ska vänta en timme eller åka hem och sova igen, svaret blir enkelt: Jag åker hem och vilar.
Är sjuk idag, har ont överallt och känner mig svag, men jag hoppas det ska gå över eftersom jag ska åka till Gotland på onsdag.
Kändes lite pinsamt att komma upp dit helt bäng och tala om att jag behöver vila, jag var i ett skick som liknade mer en avtändning än sjuk. Men nu har jag sovit ut och känner mig piggare efter en frukost och panodil.

I lördags tog jag återfall på cigaretter, tror det e därför jag har haft halsont eller för att jag tog blossen från en annan sjukling. Nu ska jag och k-exet ta mina bratwurstar och besöka iraniern.

2 kommentarer:

Weronika sa...

Hoppas att du kryar på dej gumman. Gotland? Är det konventet du ska på?

Krya kramar

Caroline sa...

Kul att du ska till Gotland, hoppas du får tok-trevligt!

Kärlek!