Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

tisdag, september 30, 2008

Sjusovare

Oh my God!
Vaknade och trodde jag var ute i tid, men det visade att klockan var 14:45.. *ihh*
Ångestväckande att sova bort dagen på detta vis!
Men antagligen behövdes det, med tanke på att jag somnade vid 04:00 inatt, 11 timmars sömn känns ändå lite över reklamerat.

Har nog drömt de mest bänga drömmarna, måste jag säga.. Om Gävle och massa människor där i från; levande som döda. Kan inte förklara med ord, så bängt var det, drömmen fårbli kvar i mitt inre istället.
Nu sitter jag och äter min frukost, därefter ska jag åka och träffa k-exet och hjälpa honom att storhandla. Sen blir det som vanligt meditation... Den senaste tiden har jag varje tisdag känt starkt motstånd att gå till meditationen, varför vet jag inte? Men jag har tvingat mig dit, för att jag vill ge mig lugn minst en gång i veckan i alla fall, är ju alltid så speedad.
Jag saknar Thailand och har haft en tomhetskänsla inombords sen igår natt!! Min dröm är att samla i hop massa pengar och bagpacka i asien, med k-exet, fatta vad kul! Så är det med drömmar, dom kanske får skjutas fram ibland...
Nu måste ja hoppa in i duschen, mitt hår liknar dreads!

Love peace and understandig

Inga kommentarer: