Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

fredag, oktober 24, 2008

Bara för att..

Jag har inte så mycket att säga om idag... Mer än att jag känner mig lite nedstämd såhär mot kvällskvisten. Jag tror det är en form av oro, för i morgon bitti skriver jag högskoleprovet på riktigt, de som ja tränat på så länge nu. Fick inga pengar idag heller, så alla planer om att shoppa gick i stöpet, jag antar att det fanns en mening med det också. Jag har mycket i mitt innre att hantera just nu, det händer så mycket konstigheter, men jag har mina förklaringar.
Jag vill att vissa saker jag känner ska försvinna, ja just nu känns lite tyvärr lite ohanterligt att vara jag, då jag inte gör det jag vill och behöver göra. Verkar som jag söker alla möjliga flyktvägar från mig själv just nu. Hoppas det lugnar sig efter första året som folk säger... Det går ut över människor jag egentligen tycker om... Jag är en jobbig människa både för mig och k-exet just nu... *suck*

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå... jag fick dina sms men har inga pengar kvar på mob.. kram virre