Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

torsdag, oktober 23, 2008

Jag har ett problem? Hjäälp!

Jag har i mitt huvud ett stort problem, det är ett I-Lands problem.
Egentligen kanske mer ett tjejproblem, men sak samma! Jag behöver råd illa knickt - God Dammit! Så här lyder det...
"Kära Bullen, jag har ett problem.... Min kille.."
Nä men seriöst.. Det handlar om skor....
I morgon kommer min soc-peng och jag ska ut och kolla på skor. På Backaplan har dom 3 skor till priset av 2. När jag var där i måndags hittade jag massa snygga skor jag gillade, men hade inte tid att prova. Min tanke är att jag ska dit o kolla noggrant imorgon.
Idag hittade jag ett par riktigt fina, billiga, varma och bekväma skor i Angered. Jag har bestämt mig för att köpa dom, för jag vet att jag kommer att använda dom, då jag tycker bekvämt är viktigt.
Men jag vill ju faktiskt ha ett par snygga stövvlar också, för jag har inte ett enda par snygga stövlar nu! Här är dilemmat..
Om jag går till den affären är jag rädd att jag kommer köpa 3 par skor till priset av 2 och sedan även de skor jag hittade i Angered. Det hade funkat jätte bra om jag inte var soc fall.
Så va gör man om man inte har någon disciplin?????
Jag kan ju inte lägga 1/3 del av mitt socbidrag på skor väll?? Behöver ju egentligen inte 4 par nya skor om jag ska vara helt ärlig...
Men mitt huvud säger mig att jag visst behöver 4 par nya skor.. Känner mig värsta skitzofren.. *haha*
Om någon känner igen sig, hjälp mig! Hur gör man??

Kram

2 kommentarer:

vagava.blogg.se sa...

Du köper de bekväma skorna som du har hittat i Angered... å struntar helt i att köpa fler för denna gången... enkelt... ställ bara frågan "behöver jag eller vill jag bara ha?"... då får du pengar över till att bjuda mig på en kopp kaffe den 1 november också... ser jag fram emot *L'.
(((kram)))
peter

Knisse sa...

Haha :) Så långt har jag inte kommit i mitt tillfrisknande än *skylla i från* Har ni fått reda på att de e bäst o köpa förköp?? kram