Vem är jag?



En charmigt förvirrad tjej på 27 år som söker meningen med livet och tror sig vara på rätt spår. Satsar för fullt på mina drömmar och lever en för det mesta lycklig relation, med mannen i mitt liv ♥ ♥ ♥ sen får vi inte glömma, världens gosigaste katt Shanti, min älskade bäbis som förgyller mina dagar!

lördag, oktober 04, 2008

Egentid

Det är precis vad jag behöver ge mig själv oftare....
Jag har så lätt att bara vilja vara i ständig rörelse, vara där saker och ting händer utan att stanna upp och fråga mig själv:
"Vad vill jag egentligen?"
Börjare bli klarare med vad jag vill ju längre tiden går, eftersom jag inte går i en dimma längre och faktiskt försöker stanna upp emellanåt. Tycker sånt är viktigt, för det är så jävla lätt att glömma bort och hamna i: "Umgås med människor 24/7" och sedan fundera över varför man känner sig sur och trött... Känner ni igen det här ordet... BALANS... *hehe*
Hade det varit för ett år sedan, hade jag spytt över ordet balans, lyckligtvis förstår jag vikten av det idag och tycker det är en perfekt riktlinje i mitt liv.

Nu ska jag lägga mig ner och läsa min fett underbara bok jag läser... Gud vad jag önskar att alla kunde läsa dom här böckerna. Det är en serie på 5 böcker och dom är så fruktansvärt roliga. Boken jag läser nu är del 3 och heter "Nedlagt byte - Janet Evanovich" Klockrent sätt att skriva på, mycket underbar humor.

2 kommentarer:

vagava.blogg.se sa...

ja det är viktigt att stanna upp å känna efter ibland... träffa sig själv för en stund *L*.
(((kram)))
peter

Knisse sa...

Haha eller hur... *kram*